آخرین اخبار
کد مطلب: 80268
انتقاد از روحاني در نطق امروز مجلس
تاریخ انتشار : 1393/05/23 10:16:40
نمایش : 2219
نمانيده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از اظهارات اخير رييس جمهور در مورد مخالفان مذاکره تصريح کرد: فرزندان امام راحل و رهبري، جهنم را تنها براي دشمنان ايران اسلامي مي‌دانند.
به گزارش سلام لردگان، به نقل از ايسنا، کوچکي‌نژاد، نماينده مردم رشت در مجلس و عضو کميسيون آموزش،‌ در نطق ميان دستور امروز خود گفت: بزدلان سياسي کساني هستند که در 18 تير و 88 در تهران لرزيدند و دست به سوي دشمن دراز کردند و حالا برخي از همان افراد در دولت پست و سمت گرفته‌اند.
 
کوچکي‌نژاد با انتقاد از اظهارات اخير رئيس جمهور در جلسه با سفرا و نمايندگان ايران در ساير کشورها ادبيات به کار برده شده از سوي رئيس جمهور در اين جلسه را در شأن کشور ندانست و خطاب به رييس جمهور گفت: شما شعار اعتدال را براي خود انتخاب کرده‌ايد و بيش از نيمي از شرکت‌کنندگان در انتخابات به خاطر همين شعار به شما رأي دادند، اما شما در عمل گويا خلاف اعتدال رفتار مي‌کنيد.
 
نمانيده مردم رشت با بيان اين که انتقاد کردن چه در مسائل هسته‌اي و چه در ساير مسائل مربوط به کشور تنها مربوط به دولت يازدهم نبوده، بلکه در تمامي دولت‌ها دنبال مي‌شود اظهار کرد: طبق اظهارات رئيس جمهور مبني بر اينکه تحريم‌ها ظالمانه است، بايد گفت خود روحاني نيز از مذاکرات هراس دارد.
 
اين عضو کميسيون آموزش مجلس در پايان نطق خود گفت: فرزندان امام راحل و رهبري، جهنم را تنها براي دشمنان ايران اسلامي مي‌دانند و اين فاتحان فاو و شلمچه و 18 تير و سربلندان 88 هستند که از پيروزي رييس جمهور خوشحال مي‌شوند. 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس